Hvad tror vi om andre?

Af pxls

16. maj 2026

Os og dem. Hvordan forstår vi egentlig “de andre” når man har fundet sig godt til rette på sit FGU hold og hverdagen sætter ind?

Det har Simon A, Marcus B, Victor og Isabella fra Kommunikation & Medier set nærmere på.

 

Måske er dette også noget for dig…